diumenge, 4 de novembre del 2007

El despres d'un dia fabulos


Buahhh aquell dia sí que m'ho vaig passar bé, tot un dia en el saló del manga però l'ho dolent és que vaig acabar amb un dolor insuportable de peus. A la tornada per culpa de les ganes de voler estar el major temps al saló haver de fer el trajecte de l’estació de palau a casa caminant . Em vaig acomiadar de la Clàudia i la Marina que m’acompanyaven , amb una mica de pena perquè sabia l'ho que m’esperaria a continuació i vaig començar a caminar cap a casa. Caminant tot cansat cap a casa veia que els peus cada cop em pesaven mes i mes fens trepitjat l’herba seca del camí fent crac-croc , el uiionggg dels cotxes que passaven sorgint del no res passant a tota velocitat com si el món s'estigues acabant , i els gossos de les cases dels voltants bordant-me amb un bub-bub que cada cop s'em metía més i més al cap fent-me posar més nerviós i mentrestant el suiiiiiuuusss continu del vent movent les herbes seques del camí.